سوالات متداول

نوژا سرویس چیست؟

نوژا سرویس به شما کمک میکند در هر ساعت از شبانه روز متخصصانی مجرب و متعهد را درقالب 400 نوع خدمات به صورت آنلاین و در اپلیکیشن ما انتخاب کنید. با ما در وقتتان صرفه جویی کنید وتمام هماهنگی هارا به نوژا سرویس  بسپارید. هدف، ارائه بهترین ها به شماست. تجربه زندگی آسان حق شماست.

نوژا سرویس چگونه کار میکند؟

با استفاده از اپلیکیشن و وبسایت، از قسمت دسته بندی خدمات، خدمت مورد نظر را انتخاب کنید و مراحل درخواست سفارش را تکمیل کنید. پس از گذشت مدت کوتاهی چندین پیمانکار به شما معرفی میگردد سپس به دلخواه یکی را انتخاب کنید. پس از اتمام ارائه خدمت میتوانید میزان رضایت از کیفیت انجام کار را در اپلیکیشن ثبت کنید.

همچنین در صورت عدم دسترسی به اینترنت میتوانید از طریق شماره های  08791011216 یا 09188791371 سفارش خود را ثبت کنید.

محدوده فعالیت نوژا سرویس چه شهرها و استان هایی است؟

در حال حاضر تمام نقاط کشور را پوشش میدهیم.

معیار انتخاب متخصص های نوژا سرویس چیست؟

تمام متخصصان نوژا سرویس از لحاظ مهارت های فنی،اخلاق و مشتری مداری و عدم سوء پیشینه بررسی و انتخاب میشوند.

آیا نیازی هست برای انجام کار وسیله ای خرید کنم؟

متخصص نوژا سرویس مسئول خریداری قطعات نیست، مگر اینکه شما بخواهید. قیمت قطعی نیز با توجه به فاکتور تهیه شده توسط متخصص تعیین میشود.

نوژا سرویس چگونه مرا به متخصص مناسب ارتباط میدهد؟

با استفاده از نظر سنجی هایی که هربار پس از ارائه خدمت تکمیل میکنید به ما در ساماندهی و ترتیب بندی متخصصان از نظر عملکرد کمک میکنید.

آيا در تعیین کردن متخصص حق انتخاب دارم؟

بله. نوژا سرویس مجرب ترین و متعهد ترین متخصصان را به شما معرفی میکند، انتخاب نهایی با شماست.

چگونه مطمئن باشم نوژا سرویس، متخصصین مناسبی را به من معرفی میکند؟

هدف نوژا سرویس ارائه خدمات با بهترین کیفیت میباشد، بنابراین تمام متخصصین با سنجش نظر دهی مشتریان، تحقیق و دریافت مدارک قانونی و نظارت بر فرایند ارائه خدمت بررسی و انتخاب خواهند شد.

چگونه هزینه را پرداخت کنم؟

هزینه پس از اتمام خدمت، به صورت نقدی یا اینترنتی (درگاه بانکی) طبق مبلغ مشخص شده به متخصص تعلق میگیرد.

اگر متخصص به تماس های من پاسخ نداد چه کار کنم؟

در صورتی که تا یک ساعت قبل از زمان تعیین شده قادر به برقراری ارتباط با متخصص نشدید با پشتیبانی (09944626155) تماس بگیرید.

چگونه نظر خود را ثبت کنم؟

پس از پایان کار متخصص میتوانید نظر و امتیاز خود را در اپلیکیشن وارد نمایید. و میزان رضایت خود را با امتیاز دهی بیان کنید.امتیازات شما برای مشتریان دیگر نیز نمایان میشود تا به انتخاب آنها کمک کند.

چگونه سفارش هایم را لغو کنم؟

در صورت تمایل به لغو سفارش خود، میتوانید روی درخواست خود در قسمت سفارش ها کلیک کنید و آن را لغو کنید.

اگر متخصص در زمان مشخص در محل، حاضر نشد باید چه کنم؟

در صورت عدم حضور متخصص در زمان مشخص با پشتیبانی 09944626155 تماس حاصل فرمایید.

چگونه متخصص خود را تغییر دهم؟

در صورت تمایل به تغییر متخصص میتوانید روی گزینه تغییر متخصص در اپلیکیشن کلیک کنید.

چگونه زمان انجام خدمت را تغییر دهم؟

برای تغییر زمان انجام خدمت میتوانید از طریق ویرایش درخواست اقدام کنید.

تلفن شرکت (تایم اداری) : 09188791371 شماره پشتیبانی: 09188791371

این شرکت در تلاش است با حمایت از مهندسان بومی ضمن اشتغالزایی و بازاریابی برای تمامی تعمیرکاران و خدماتی ها نسبت به خدمت رسانی به مردم عزیزمان اقدام کند و امیدوار است که در این استارتاپ بتواند زمینه اشتغال و زندگی راحتتری را برای مردم عزیزمان فراهم کند.

آپارات نوژاتلگرام نوژااینستاگرام نوژاتوییتر نوژا